29 Mart 2010 Pazartesi

Neden Yaaa :((


Bir önceki postta bahsettiğim seslendirme ve dublaj okulu için bugün nihayet FKM yetkilileriyle görüştüm. Ve kara haberi aldım :( Kurs haftaiçi iki günmüş. Biri sabah biri akşam :( Akşam olanı halledebilirim ama sabah olan için üstelik yaklaşık 5 saat izin alamam işyerimden :( Zaten bana yeterince müsamaha gösteriyorlar sağolsunlar, ama bir de bunu isteyemem :(( Halbuki yıllardan beri en çok istediğim birkaç şeyden biriydi bu eğitim. Fiyatı da cazip geldi. Evet yine de çok ucuz değil ama diğer kurslarla karşılaştırınca daha makul bir fiyattı. Üstelik 3 taksit de yapıyorlar :( Bugün mülakat varmış. İçim içimi yiyor. İçimin ezildiğini istiyorum. Belki çoğunuz ciddiye almayacaksınız bunu ama hakikaten inanılmaz derecede üzüldüm. Zaten haftasonu ve Cuma günü beni deli eden birkaç olay yaşadım. Yani zaten gergindim hala. Bir de üstüne bu geldi. Ben ne yapıp edip en azından mülakata gitmeliyim yaa :( Belki benim üstün yeteneğimi görünce bana özel sınıf açarlar :P Şaka bir yana, ben gitmeyi çok ama çok istiyorum. Lütfen dua edin de bir açık kapı bulayım...

3 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

insanın hayallerinin peşinden koşması,istediği şeyler için mücadele etmesi kadar güzel bir şey yok.dilerimki bu eğitimi alırsın istediğin şekilde...sevgilerimle...

nohut oda dedi ki...

sen mulakata gıt hafta ıcı olması sacma aslında calısanları düşünmeliler sıtemde bulun bır
de sana bayılırlarsa kacırmak ıstemezler ıns:))

kirazzade dedi ki...

bir güzel çift, inşallah gidebilirim hayırlısıyla.
nohut oda, evet bayıldılar bana :) Epey brşey konuştuk. Beni de almayı çok istiyorlar. Bakalım...