18 Şubat 2012 Cumartesi

Cici Kolye ve Cici Broş :)



Bizim yaştakiler bilirler. Teeee önceleri bu internet olayı yeni başladığı zamanlarda ICQ vardı, MIRC vardı. Yeni şeyler çıktıkça diğerlerinin pabuçlar dama atıldı sırayla. Sonra malumunuz ki Facebook çıktı. İlk zamanlar 7/24 oralardaydık nerdeyse. Herkes ilkokul-ortaokul-lise arkadaşlarını bulmak için yoğun çaba gösterdi :)



Bu esnada bloglar da yavaş yavaş yaygınlaşıyordu. Ben de açtım bir blog malumunuzdur ki :) Sonra bloglar arası buluşup kaynaşmalar, arkadaş edinmeler vs vs... Son bağımlılıklarımızdan biri de twitter elbette :)Benden kaçar mı ayol, hemen alıverdim bi hesap :P Bloglarını takip ettiğim insanları twitterda da takip etmeye başladım. Facebook'un pabucu da yavaş yavaş dama atılmaya başladı sanki benim açımdan :)



Twitterda takip ettiğim ve bir kez de olsa görüşüp tanışma fırsatı bulduğum kişilerden biri de Ebru idi. Çok şirin ve güzel sapsarı bir küçük kızı bir de tembel bir kedisi var :) Kişiye özel tasarımlarını sergilediği bir sitesi de var. Pek becerikli yani :)



İki üç ay önce twitter hesabında, kendi yaptığı bir kolyenin fotoğrafını koymuştu ve bayıldım! Hemen bir kolye yaptırasım geldi, birine hediye etmek için. O kişiyle ilgili birkaç ayrıntıyı yazdım Ebru'ya. Tuttuğu takımı, bir kedisi ve köpeği oldugunu falan. Ve hemen tasarladı kolyeyi :) Çok hoşuma gitti. Kolye bahane oldu ve işyerime geldi vermek için. Tanışmış olduk.



Veeee bana bir de sürprizi vardı!! Çook utandım. Ben hep utanırım zaten biri bana hediye verdiğinde. Hakikaten çok utanırım, yerin dibine geçerim. Çizgi film karakteri Heidi'yye ölüp bittiğimi bilen Ebru, bana da Heidi ve kuzusunun oldugu bir broş yapıp getirmişti :) Kullanmaya kıyamadım, kutusuyla sakladım :)
Buradan Ebru'ya tekrar teşekkür ediyorum. Ve blog arkadaşlarımı seviyorum :) Heeepsini! Bissürüler :) Ne güzel...

11 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hıhh benim kedim yok nolmuş

Primarima dedi ki...

Twitterdan yAzmistim ama bi kere de buradan yaziyorum ben seni seviyorum :) ici disi bir kalbi temiz ahlaki duzgun guzel insan.
Gece gece o kadaaar yorgun o kadar da huysuz bir animda geldi ki bu yazin.artik mutlu uyumak icin sebebim var.
Tesekkur ederim cok cok.

tosbagalar dedi ki...

Heidi'yi görünce eski günlere gittim:)) Çok güzel güle güle kullan

kirazzade dedi ki...

Papatya, ne kedisi ayol?

kirazzade dedi ki...

Ebru, çok feci utandım yahu :S Asıl ben sana teşekkür ederim. Çok incesin.

kirazzade dedi ki...

tosbagalar, ne kadar da sevimli dimi Heidi? Sevmemek mümkün mü?

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Çok güzelmiş...

Adsız dedi ki...

Vav yee süpermiş ya:D kıskandım.güle güle kullanın.

kirazzade dedi ki...

Kiraz Çekirdeği, teşekkür ederim :)

kirazzade dedi ki...

Ashley, bence sen de Ebru'ya başvur derim :) Nasıl istersen öyle bir kolye yapıverir sana :)

Syhn dedi ki...

twittera bi geçemedim sanırım böyle iyiyim :D