1 Haziran 2011 Çarşamba

Kumaşçı Geldi Haaaanııımm :)


Merhaba sevgili okurlarım.
Tamam vurmayın kafama kafama, hşşt atma o terliği yahu :) Ne yapayım, fırsat bulup da yazamadım :( Üstelik evdeki bilgisayar ve internet bağlantımız da bozuldu. Ah neler çektim bi bilseniz :P Güççücük telefon ekranından girmeye çalıştım hep internete. Ama blogumla ilgili birşey yapamıyordum :( Bu hasretlik eritti bitirdi beni, desem bile inanmazsınız ki, kıh kıh :)



Her uzun ara verdiğimde yorum yazanlarım azalıyor ama olsun. Elbette ki çok çok önemlisiniz benim için ama kimse yorum yazmasa, beni okumasa bile devam ederim ben bu blog işine. Hoşuma gidiyor. Bir nevi rahatlama biçimi, geçmişi hatırlama biçimi. Hatta postlarıma ufak tefek ipuçları koymak istiyorum. Sadece benim anlayabileceğim ve teeee ileride baktıgımda "aa bugün bu olmuş" falan diyebileceğim :)



Ben ortaokul yada lisedeyken de her harfe kendimce bir simge uydurmuş ve o simge-harflerle günlük tutmuştum. Herşeyi yazmıştım. Hala duruyor o günlüğüm ama maalesef ben o simgeleri unutmuşum :D Bi işe yaramadı yani :P Amaaann benim yapacağım gizli saklı iş de anca bu kadar olur zaten hehehe :))



Bu kadar boş beleş laftan sonra size ciddi birşey söylemek istiyorum aslında. Ben bir ev tekstili firmasında çalışıyorum. Yurtiçi ve yurtdışı satışları olan bir toptancı firmayız. Ve bir müddettir gittigidiyor.com üzerinden de bazı ürünlerimizi satışa açtık.





Fiyatlarımız gayet uygun. Sizin de bir göz atmanızı tavsiye ederim. Bu da benim sizlere kıyağım olsun :)







3 yorum:

mandalina dedi ki...

ilk fotoğraftaki kumaş çok hoşuma gitti!

kirazzade dedi ki...

e buyur gel yakından gör bi de :p

aydinbas.wordpress.com dedi ki...

Ama yeriniz nerde bi söyleseniz diyorum yaa :)))