19 Eylül 2011 Pazartesi

Kitap Dağıtıyorum, İsteyen Var Mı ?

Ev işlerini pek sevmem. Toplanmış ve temizlenmiş evlere ise bayılırım :) Ama başkası yapsa ben sadece keyfini çıkarsam daha güzel olur tabi :) Hele süpürmekten nefret ederim. Gerçi düzenleme yapmayı da severim. Ne kadar çelişkili cümleler kuruyorum :) O zaman şöyle diyeyim: Ev süpürmeyi ,cam silmeyi ve toz almayı sevmem. Fakat dolap-kitaplık vs boşaltıp, atılacak şeyleri attıtan sonra da o dolabı-kitaplığı vs düzenlemeyi pek severim. Vileda yapmayı da severim. Birkaç ayda bir gardrobu boşaltıp tekrar düzenleriz. Verilecekleri ayırıp tanıdıklara veriyoruz. İkinci el kıyafet kabul eden yardım kuruluşları var mı bilmiyorum. Eğer varsa haberdar ederseniz sevinirim. Atılacak gibi olanları da toz bezi vs olarak ayırdıktan sonra elde kalanları tekrar düzgün bir şekilde diziyoruz dolaba.
Geçen gün kitaplığı da düzenleyelim dedik 1-2 yıldan sonra :) Eşim öğretmen oldugu için test kitaı-a4 kağıt-dergi çöplüğü gibi bizim ev :) Sırf kitaplar için Terasta küçük bir alanı pimapen yaptırmak ve eşimin okulla ilgili bütün kitaplarını vs oraya yığmak istiyorum. Kitaplığı düzenlerken, okudugum ve bir daha okumayı hiç düşünmediğim yada hem eşimden hem de benden geldiği için çifter olan ve bir de nereden geldiğini bilmediğimiz bazı kitapları ayırdım. Sağa sola veririm diye. Bir çanta dolusu kitabı görümcem aldı. Birkaç tane de bizde kaldı. Bir blogger olmanın avantajını kullanıp onları da size yollayayım dedim :) Kargo ücreti size ait olmak üzere (indirimli kargo ücreti olacaktır.) aşağıdaki kitap listesinden seçtiklerinizi size yollayabilirim. İster hepsini alırsınız ister birer tane alırsınız. Aynı kitabı birden fazla kişi isterse, tabi ki ilk isteyene yollayacağım. Kitap listesi şöyle:

PSİKOPAT- Keith Ablow



YÜKSELEN ATEŞ-Sandra Brown



BAŞARI YOLUNDA 70 ALTIN KURAL-Recep Şükrü Apuhan



SOYLU KAN-John Hawkes



KARA BÜYÜLÜ UYKU-Vecdi Çıracıoğlu



Kitap isimlerini tıklarsanız, kitabın konusu ile ilgili linke ulaşacaksınız.

Hiç yorum yok: