22 Eylül 2011 Perşembe

Size Birşey Danışmak İstiyorum.

Buharlı temizleyiciler hakkında bilgisi olan var mı? Kullandınız mı hiç? 100 TL'den bilmem kaç bin TLye kadar uzanan bir fiyat aralığı var. Çok methedilen bir iki marka var ama fiyatları bin TL ve üstü. Ben ise en fazla 200 TLlik birşey almak istiyorum.
Şu ürünleri buldum ama yorum falan da olmadıgı için karar veremiyorum:

Fakir Steam Pocket Mop Buharlı Temizlik Makinası
Benim süpürgem de Fakir marka ve çok çok memnunum maşallah. Süpürgede Fakir gerçekten çok iyi bir marka. Ama acaba buharlı temizleyicisi nasıldır??




Dampf Mop Buharlı Temizlik Makinası
Bunun da fiyatı uygun geldi. Ayrıca deterjan da konulabiliyormuş buna. Ama ben bu markayı hiç duymamıştım.




Kohleman Dampfmop Deterjanlı Buharlı Temizlik Makinası

5 yorum:

HATiŞiN HOBiLERi dedi ki...

merhaba,ben arçeliğin buhar makinasını kullanıyorum.temizliğinden memnunum sadece ellerinizde sorun olmasın, bende sinir sıkışması olduğu için kullanamıyorum . arada eşimden ve oğlumdan rica ediyorum istediğim yerleri temizliyorlar :) fiyatıda 200 civarında incelemenizi tavsiye ederim.

kirazzade dedi ki...

peki yer temizleme paspası da var mı?

HATiŞiN HOBiLERi dedi ki...

evet var.wc,cam,mutfak ve yer temizliği için her türlü aparat var.sadece tabanca tetiği çeker gibi çalıştığı için ellerde sorun olmaması lazım.bir arçelik bayiine gidip inceleyebilirsiniz.

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Selam ben Arçelik'in buhar makinasını aldım. Yaklaşık 4-5 senedir kullanıyorum. Tabi İhlas ve Arzum vardı o zamanlar yanlış hatırlamıyorsam. İhlasçılar biraz sırnaşık oluyor, evde uygulamalı gösteriyorlardı ama ben ısrar sevmem. Onlara hiç bulaşmadım. Arzum ise yok vitrinlere falan buharı basıyormuşsun da içini tertemiz yapıyormuş da... Hadi ordan demek geldi içimden. Neyse dönelim Arçelik'e: Duvar silme derdim sona erdi. Dükkan camlarını temizledikleri çekçekler gibi ama daha kaliteli bir çekpası var. İçinden buhar püskürtüyor. Duvara püskürte püskürte dairesel hareketlerle kapkara suyu indirip geliyorsun. Su dediğime bakma öyle şaldır şuldur değil. Hemen ardından mopset paspasla da şöyle bir geçiyorsuni pırıl pırıl. Cam silmekten bile kolay oldu benim için. Cam da silebiliyorsun ama ben sadece duvarda kullanıyorum. Annemin derz arası takıntısı vardır. Onun mutfağın derzleri temizledik, pırıllll oldu. Hatta fazla süre tuttuğumuz yerde derzi çıkarttık:) Lavabolarda, aspiratör temizliğinde de etkili. Ama hantal tabi aspiratör temizlemek için çıkarılacak nane değil. Eltim yerlerin dezenfeksyonu için geniş aparatını kullandı bir ara. Bir de kalorifer petekleri için bire bir. Radyatörün altına genişçe gazete kağıtlarını seriyorsun, sadece kısa ucu takarak basıyorsun tetiğe. Sonra izle altından çıkan kapkara yumakları. Tabi her radyatör aynı şekilde kirlenmiyor. Bazıları odanın metrekaresiyle, havalanması, daha doğrusu ev içi hava akımlarıyla daha çok veya daha az kirli olabiliyor. Ben bu üründen çok memnun kaldım. Eğer hala almadıysan düşünmeni tavsiye ederim. Üstelik ucuzdu da yanılmıyorsam.

kirazzade dedi ki...

nurtenbeğendi, teşekkür ederim. çok güzel anlatmışsınız. peki şu ilk fotoğraftaki gibi paspası var mı? çünkü ben özellikle yerler için istiyorum vileda niyetine.