27 Nisan 2010 Salı

HARİKA!

Benim tuhaf bir yönüm var. Yaa aslında tuhaf mı yoksa iyi bir yön mü bilmiyorum :) Nedir bu? Benden satış elemanı falan olmaz kardeşim :) Şimdiye kadar hiç satış elemanı olarak çalışmadım ama bazen çalıştığım işyerlerinde müşteriler beni görünce fikir falan danışabiliyorlardı. Beğendikleri ama biraz kararsız kaldıkları bir ürün hakkında düşüncelerimi soruyorlardı. Ve ben eğer o ürünü beğenmediysem asla "Aaaa çok güzelmiş, bence mutlaka alın." falan gibi cümleler kuramıyorum. Beğendiysem söylüyorum ama beğenmediysem kem küm ediyorum :S
Bir dönem O.r.iflame satıyordum. Gerçi arasıra yine sipariş olursa alıyorum. Ama mesela bir arkadaşım yada akrabalarımdan biri sipariş verdiğinde hemen "ayy ben bunu sana gelişine/indirimli vereyim" falan diyorum :S Tam fiyatına verince suçlu hissediyorum genelde kendimi. Yada indirimde olmayan bir ürünü istediklerinde veresim gelmiyor. Ya indirim yapıyorum yine yada vazgeçiriyorum almaktan :) Bu yüzden şimdiye kadar hiç kar etmedim, hep içerde oldum :P
Ama fakat lakin, birşeyi beğendiysem de çevremdeki herkes kullansın istiyorum o ürünü. Heyecanla anlatıyorum herkese. Şimdi size de çok beğendiğim ve herkesin faydalanmasını istediğim bir üründen bahsedeceğim.
Geçenlerde bir TV programında bir kimya mühendisi bayan konuktu. Şöyle bir dinledim önce. Sonra epey ilgimi çekti söyledikleri. Kozmetik ürünlerindeki, deterjanlardaki vs çok zararlı kimyasallardan bahsediyor ve kullanımı sonucunda oluşabilecek hastalıkları falan anlatıyordu. Bu zararlı maddelerden ikisi paraben ve alüminyummuş. Ayrıntıyı buradan okuyabilirsiniz fakat ben kısaca değinmek istiyorum. Alüminyum DNA'yı bozuyor ve DNA kırılması da kansere yol açıyormuş. Piyasadaki stciklerin hepsinde alüminyum varmış :( Çünkü alüminyum gözenekleri tıkayarak terlemeyi önleyen maddeymiş. Praben de ürünlerin raf ömrünü uzatabilmek için ihtiyaç duyulan bir koruyucuymuş. Ve vücuttaki östrojeni taklit ediyormuş. Göğüs kanserli kadınların tümör örneklerinin içinde bolca bu maddenin bulunmasının sebebi olarak da bu özelliği gösteriliyor. Östrojen hormonu vücutta ne kadar artarsa göğüs kanseri riski de o kadar yükseliyormuş. Evdeki roll-onların hepsine baktım ve evet hepsinde var :( Direkt attım. Dediğim gibi, ayrıntıları o linkten okuyabilirsiniz. Ben sadede geleyim.

Kudret Hanımı dinledikten sonra hemen araştırmacı ruhumla bir araştırma yaptım Google işbirliği ile :P Ve Kudret Hanım'ın bazı çalışmalarını buldum. Kendisi tamamen doğal içerikle yani hiçbir kimyasal madde kullanmadan bazı ürünler üretmiş. Stick, şampuan, pişik önleyici ve dudak nemlendirici. Hemen stick ve şampuandan sipariş verdim! Evet biraz pahalılar ama tamamen doğal oldukalrı için verdiğim paraya değdiğini düşünüyorum. Şampuandan çok memnun kalmadım. Ama bu tamamen benden kaynaklanıyor. Zira benim saçlarım kuru değil fakat şampuan kuru ve normal saçlar için. O da doğal. İçinde zeytinyağı falan var.
Stick ise mucize gibi birşey! Bir kere, çok hoş bir kokusu var. Ve birkaç gün etkili. Terliyorsunuz ama bakteri oluşumunu engellediği için asla ter kokusu olmuyor. Bizi kokutan terlemek değil bakteriler. Gözenekleri tıkamıyor bu stick, dolayısıyla terliyorsunuz ama kokmuyorsunuz. Bilakis mis gibi kokuyorsunuz sanki parfüm sıkmış gibi :) Sağlıklı olanı da bu zaten. Üstelik bazı kampanyaları da var. Sitelerinden inceleyebilirsiniz: http://www.naturalive.com.tr/
Yakında el kremi de süreceklermiş piyasaya. Hatta ben bu sticklerden alıp satışını yapmayı da düşünüyorum. Belli bir adette almak gerekiyor bunun için. Satamazsam bile ben kullanırım hepsini :D Ve zaten, güvenip de bir kere alan birinin çok memnun kalacağına bir daha isteyeceğine %100 eminim ben. Geçenlerde Cahide de bahsetmişti bu konudan ve Kudret Hanım'dan. Onun yazısına da bir göz atmanızı tavsiye ederim.
Yine belirteyim: Kudret Hanım'ı da markalarıyla ilgili herhangi birini de tanımıyorum. Ve herhangi bir çıkarım da yok. Hatta blogumdan haberleri bile yok. Gerçi tanışmak ve onlarla çalışmayı çok isterim ama şimdilik böyle birşey yok. O yüzden bu yazının bir reklam oldugunu düşünmenizi istemem. Alır da denerseniz ne kadar haklı ve samimi oldugumu anlayacaksınız zaten.
Haydi eyvallah...

Kendime Not: Post bitirme cümleleriyle sorunun var bence Kiraz :))

12 yorum:

MeTaLBeBeK dedi ki...

İlgimi çekti araştırmaya gidiyorum hemen, teşekkürler :)

Nur dedi ki...

Roll-onlara ben çok dikkat ediyorum ayrıca paraben çocuklarda kullanılan ıslak mendillerde de var onedenle "belki biraz kadınlara zor gelicek" ama çocukların hertürlü temizliğini su ve sabunla yapmalılar alt temizliide buna dahil.
Özellikle çocuklarının ellerini ve yüzünü ıslak mendille silen kadınları görünce koşup o mendili elinden alıp yere atmak hatta dahada ileri giderek senin dünyadan haberin yokmu düldül karı diye bağırmak istiyorum :)
Nerde olursak olalım lütfen su sabunu heryerde bulabileceğimizi unutmayalım hanımlar.
Yazı ve link için teşekkür ederim roll-on'u merak ettim sanırım deyeceğim Kiraz..

bizatihi dedi ki...

Gayet faydalı bir post olmuş.
Sipariş kısmı biraz meşakkatli geldi, ama kısa zaman içinde denemek istiyorum.

"Kullandım memnun kaldım" tavsiyeli ürünler; hiç denenmemiş diğer ürünlerden bir adım öndedir benim gözümde :))

kirazzade dedi ki...

Metal bebek, ben de öyle başlamıştım :P

kirazzade dedi ki...

Nur, denersen memnun kalacağına eminim. Bu sabah ben de gördüm bir kadını, minicik bebeğinin ağzını yüzünü bebek direnmesine rağmen ıslak mendille bi güzel sildi! Çıldırdım ama müdahale de edemem ki, ne tepki geleceğini bilmiyorum.

kirazzade dedi ki...

bizatihi, meşakkatli değil aslında. Gerçi ben internet üzerinden hesabımdan eft yaptım hesaplarına ve tlfla arayıp bildirdim. Ertesi gün stick bendeydi.

ümmühan dedi ki...

Sen bu kadar memnun kaldıysan deneyebilirim ben de, genelde herkesin övdüğü bir şeyi almam, ama sana güveniyorum arkadaşım

deniz dedi ki...

Bende yıllardır roll-on ve deodorant kullanmıyorum bu gibi şeyler yüzünden. Kötü koktuğumu da sanmıyorum. Ama bu ürün alıp denenebilir. Teşekkürler kiraz.

kirazzade dedi ki...

Ümmühan çok memnunum canım. Ama herkesin beklentileri ve beğenileri farklıdır tabi. Ama bence bi dene, memnun kalmazsan en fazla 15 liran gider :) Ama memnun kalırsan, yi bieşy olmuş olur :)

nohut oda dedi ki...

ben deodornttan nefret ederım..benım nefesımı kesıyor cok rahatsızoluyorum..
en guzelı gıt mısır carsısına benım orada bır kokucum var mıs:))

kirazzade dedi ki...

deniz :)
Aslında sürekli temiz ve bakımlı olup temiz kıyafetler giydikten sonra pek de kokmayız tabi haklısın. Ama bu ürün de nasıl olsa doğal ve sağlıklı. Bir tane bulundurmaklta fayda vardır. Yine de siz araştırın, içinize sinerse alın :)

kirazzade dedi ki...

Nohutcum, deodorant değil bu. Stick. Ama bu ara deodorantta da bir takıntım oldu. Emotion marka violet deodorant çok hoş kokuyor. Ve parfüm gibi kalıcı. Ben de pek parfüm falan kullanmam.