17 Ağustos 2010 Salı

BEN TATİLDEN DÖNDÜM, HALA BURADA MISINIZ ACABA :)


Başlığı böyle atınca sanki son postumdan bu yana yani 20-25 gündür tatildeymişim gibi oldu ama nerdeeeee :) Evet, tatilden dün gece dönddük ama bir haftalık bir tatildi. Buna da şükür tabi.

Tatil zamanım en bunaldıgım zamana denk geldi açıkcası. Tatil öncesi yoğun iş günlerim vardı. Yıllık izin vakti gelmiş olan arkadaşların yerine baktım sırasıyla. Bilmediğim işler değil elbet ama yine de uzun zamandır yapmadıgım ve sonuçta başkasına ait olan işler olunca bi tedirgin oluyor insan. Aman yapabilir miyim, yanlış yapar mıyım, işleri karıştırır mıyım gibi endişelerle geçti günler :) Ama alnımın akıyla çıktım işin içinden Allahın izniyle :) Sonra daaaa benim tatil vaktim geldi tabi :)

Öncelikle otobüsümüzden bahsetmek istiyorum. Otelin kendi otobüsüyle yolculuk yaptık. İki katlı bir otobüs ve alt kat tıpkı tren gibi kabinlerden oluşuyor. Ama iki kişilik kabinler. Gepgeniş deri koltuklar, yemek masası, TVler, TVde yüklü filmler, ikramlar vs :) Yani tam bizim gibi keyif insanlarına göre :D Ben yol korkagı oldugum için yol boyunca genelde otobüsün kamerasından yolu seyrettim :)

11 saatlik yolculuktan sonra otele varır varmaz ilk işimiz deli gibi yemek yemek oldu tabi :D Ondan sonra da ver elini miiisssss gibi deniz! Üstelik mavi bayraklı plajıyla. Eşim de ben de pek yüzme bilmediğimiz için (hatta ben hiç bilmediğim ve ağzıma-burnuma-kulağıma su girecek diye tırsa tırsa anca çeneme kadar suya girebildiğim için) sudaki en büyük eğlencemiz elele tutuşup bir daire oluşturarak zıp zıp zıplamak ve Heidi ile Peter gibi dönüp durmaktı :))

İlk iki günümüz bu şekilde çılgınlar gibi eğlenerek geçti :)))) Sonra zaten Ramazan başladı ve o daha bi güzeldi. Gece uyumayıp sabaha kadar dolaşmak, animasyonları yada sinema salonundaki filmleri seyretmek, büyük bir kalabalıkla sahur yapmak vs... Üstelik Ramazan münasebetiyle deniz gece çok geç saate kadar aydınlatılıyordu ve biz gece denize girmenin o eşsiz zevkini de tattık :)
Sonraki üç gün, kendimi güneş altında fena halde yakmış olmaktan dolayı, yanık kremi sürüp odada yatarak geçti :) Tabi ben yatarken, eşim havuzdan çıkmak bilmedi ayol, vicdansız adam :P
Geri dönüşten önceki günümüzde, azcık da çevreyi dolaşalım deyip internetten ufak bir araltırma yaptıktan sonra, Akbükdeki Saplı Adaya gidelim dedik. Ve iyi ki demişiz! Aman Allahım bu nasıl bir güzelliktir!

Sahilden yaklaşık bir km kadar içerde, denizde ufak bir adacık saplı ada. Ve o adaya, denizin içinde yürüyerek gidiyorsunuz! Su dizlerinize kadar bile gelmiyor ve tertemiz, berrak bir su! Örnek:

Adaya çıkınca birşey yok. Çorak bir yer. Ama manzara süper tabi. Neredeyse denizin ortasındasınız ve bütün Akbükü 360 derece görebiliyorsunuz! Bembeyaz yazlık evler-siteler, sahilde birsürü cıbır cıbır eğlenen tatilciler vs... :) Bayıldım bayıldım! Ama doyamadım :S
Dün gece geç saatte eve geldik ve ben bu sabah işbaşı yaptım. Nasıl zor geldiğini tahmin edebiliyorsunuzdur :) Üstelik hava sıcak ve oruçluyuz. Allahtan çabuk geçti gün. Ve şunu da farkettim ki, tatil bana pek de yaramıyor :D İş delisiyim sanırım ben. Yani tamam işteyken çok bunaldıgım anlar oluyor ve çekip gitmek istiyorum ama tamamen işsiz de kalırsam kafayı yerim yani. Üç-beş ayda bir, birer haftalık yada beşer günlük iznim olursa, ölene kadar çalışırım valla :D Hehe.
Neyse efendim, daha bir valiz dolusu çamaşır beni ve makineyi bekliyor yıkanmak için. Hele bi onları da halledeyim de evimin temizliğine geçeyim. Ah nedir bu çalışan bayanların çektiği be yaw :)

12 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım hoşgeldin sefalar getirdin
harika geçen tatilinden bende istiyorum :((
ya bende bende

bu sene tatil yapamadım gecen senede yapamadım ne olacak böyle bilmiyorum
tekrar hoşgeldin sefalar getirdin

kirazzade dedi ki...

Hoşbulduk efemm :)
Valla tatil herkese şart. İlla deniz kenarına falan da gitmek gerekmiyor aslında. Evde yan gelip yatmak, ertesi gün erken kalkacak olmanın endişesini taşımamak bile bir tatil benim için :) Darısı başına :)

* *selinka* dedi ki...

döndün ya dönen herkesin başı dönmüş halde ramazan sebebiyle.yedigin içtigin senin olsun.moral düzgünlügü bizim.sevgiyle mutlu kal canım.

birsence dedi ki...

şekercim ne güzeldi öyle pareonun rengi mora bayılırımmmmm...tatilinin güzel geçmesi ne hoş...tatilin adı bile yetiyor aslında insana...cuma günü bile benim için büyük mutluluk...ama pazar kabus:))öpüyorum seni canım...kolay gelsin ev işlerinde...

kirazzade dedi ki...

selinka, sadece Ramazan olsa yine iyi de ah bu sıcaklar mahvetti asıl beni :(

kirazzade dedi ki...

Birsence, benim için de Pazar işkence. Ne yapsam huzur bulamıyorum. Hangi işi yapacağımı şaşırıyorum. Bu arada, bu hafta sonu misafirim var ve senin bir iki tarifini denemeyi düşünüyorum. Sağolasın tariflerin için :)

nohut oda dedi ki...

ohh ne guzel tatılde yapılmıs artık buradasın bırakmayız:)
hosgeldın..

ümmühan dedi ki...

Hoşgeldin canım, seneye tüm o güzellikleri birlikte görmek dileğiyle :)
Canım bi deniz çekti böyle bakınca burdan anlatamam

kirazzade dedi ki...

nohut oda, asıl sen dön buralara eskisi gibi :) Sağolasın .

kirazzade dedi ki...

Ümmüş, sizle gitmeyi çok isterim valla. Ne güzel beraber gideriz havuza cıp cıp :D

Red Riding Hood dedi ki...

Daha bir hafta önce geldik Didim'den yazlıktan.Hiç doyamıyorum memleketime ama iş gereği döndük yine Ankara'ya.Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Sevgiler

kirazzade dedi ki...

Red Riding Hood, biz ayrıntısıyla gezme imkanı bulamadık ama gezdiğimiz kadarıyla bile gerçekten güzel bir yer. Seneye yine oradayız inşallah :)