12 Şubat 2010 Cuma

Bir Muhasebecinin Anatomisi :P


Ahh ahh dostlar, gülerim ağlanacak halimeee. Bugün kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Parmak kıpırdatacak halim yok. Şu postu bile kelime kelime yazıyorum. Üstüne üstlük yapılacak yığınla iş var:( Cuma günleri yoğun oluyor işim. Şaftım kayıyor tabiri caizse. Ama yine de yapıyorum sonuçta. İşimi sevdiğimi defalarca söylemiştim zaten. Ama bugün hiçbir şey yapasım yok. Uyumak yada dışarı çıkıp boş boş gezinip hava almak istiyorum biraz. Masamın şuanki halini Bİ görseniz! Fotoğrafını çekeyim de akşam ekleyeyim buraya. Yukarıdaki muhasebecilik evresinin 6. aşamasındayım valla :D
(Aradan saatler hatta bir tam gün geçer... )
Ohhh, dünü atlattım şükürler olsun ki. Bugün de var yoğunluğum aslında ama dünkü kadar olmadıgı için daha rahatım. Masamın fotoğrafını çektim sizler için ama bilgisayara atmayı unuttum :) Boşverin, korkardınız zaten :P
Bu aralar peçete halkalarına falan taktım, biliyorsunuz. Birkaç arkadaşım da çok beğendiği için sipariş verdi. Aslında hiç de yapıp satma gibi bir düşüncem yoktu. Tamamen deneme amaçlı, stresten uzaklaşmak için ilgilenilecek bir uğraş olarak başlamıştım yapmaya. Keyifli butik sahibi Nur Hanım'ın yaptıklarına özenerek :) Ama o kadar zevkli birşeymiş gibi, hep yapasım geliyor. Eminönü'nde çalıştığımdan dolayı, bu tip hobilerin malzemelerinin cennetindeyim :) Ne ararsanız var. Gerçi ben ilk önce epey bi pahalıya mal ettim. Ama gezip dolaştıkça daha uygun yerler de buldum. O kadar eğlenceli şeyler satılıyor ki. Hepsini alasım geliyor :)
Böyle güzel peçete halkaları falan yapınca, bir de güzel masa örtüsü-peçetelik-runner takımı da yaptırayım dedim. Tekstil firması olduğumuz için ana malzeme bol :D Sipariş veren arkadaşlarımdan biri de takım istedi. Ben de gözümün önünde dursunlar diye birkaç kumaş fotoğrafı ekleyeyim buraya bari :)




Şu tülü de çok beğeniyorum., evime yaptırasım var, bana yeni masraf çıkartsın diye ekleyeyim şuraya ve gördükçe iyice hevesleneyim :D

Ay bi de tül-perde modelleri ekleyeyim de reklamımız olsun bari :D





Fotoğraflar cep telefonu ile çekildiği için biraz bozuklar, kusura bakmayın. Gerçi ben fotoğraf makinası ile çekince de aynı oluyor, öğrendiniz artık, heheh :))
Heee bir de, Nur Hanım hediye paketlerimi görmek istemişti, birini ekleyeyim, hocam sayılır kendileri :)


Hadi görüşmek üzere sağlıcakla kalınız efem :P

3 yorum:

ümmühan dedi ki...

hadi bakalım, biz gelene kadar masanı iyice bi düz de gözümüz gönlümüz açılsın :P
böyle şeylerle uğraşmak çok keyifli bence de, emeğine sağlık...
ayrıca pembe tül de hoşmuş :)

kirazzade dedi ki...

Siz bize hiiiiç gelemeyecekmişsiniz gibi geliyor ama neyse :))

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...