18 Şubat 2010 Perşembe

Cici Hediyem :)


Blog dünyasına katıldıktan sonra severek takip ettiğim yeni bloglar keşfettim. Onlardan biri de bir kedinin bloğu :)
Her zamanki gibi öööyle blogdan bloğa atlarken ismi dikkatimi çekti. Ben kedileri çok severim, bunu bilmeyen yoktur çevremde. Gördüğüm her kediye saldırırım :P Zavallılar çok çekiyor benden :D Neyse işte, baktım kedili medili birşeyler yazıyor gireyim bi hele dedim, giriş o giriş :P Takip etmeye başladım. Sonra bu kedicik fimo hamurlarına merak saldı. Cicikler yapmaya başladı ve pasajda bir tükan açtı :) Gel zaman git zaman, yaptığı küpelerden birini okuyucularına hediye edeceğini bildirdi ve o şanslı kişi ben oldum :) Yukarıda gördüğünüz elma küpeler önceki gün ulaştı elime. Minicik çok şeker bir şey :) Buradan tekrar teşekkür ediyorum kendisine efem :)

Kediciğin çeşit çeşit meyve ve pasta-börek şeklindeki gerçekçi takılarına sahip olmak isterseniz, bloğumun şu sağ tarafında bir yerde dükkanının linki var, oraya iki tık şeyederseniz dükkanda dolaşmaya başlayabilirsiniz :) He bu arada yanlış anlaşılmasın, ben o dükkanı bloğuma hediyeden önce eklemiştim. Şimdi "Vay kadına bak, hediye aldı diye reklam yapıyo." falan demeyin. Diyenin saçını başını yolarım :P

Bu fotoğrafın konuyla uzaktan yakından alakası yoktur :) Küpenin fotolarını çekerken bu tabak da oradaydı, iki çeşit nikah şekerim, kurutulmuş gül yaprakları falan var içinde. Tabak da rahmetli kayınvalidemin teee Alamanyalardayken aldığı ve çocukları için sakladığı, söz zamanımızda bana layık görerek çikolata tabağı olarak bize getirdiği tabaktır. Birer fatihayı esirgemezseniz sevinirim.

Her zamanki notum: Fotolar güzel çıkmadıııı :) Gece ve tripodsuz çektim ya, ondan valla :D

18 yorum:

ümmühan yM dedi ki...

güle güle kullan ne diyelim :)

kirazzade dedi ki...

Sen diyeceğini dedin işte, daha ne diyecen :P :)

Hülya GA dedi ki...

çok ciciler iyi günlerde kullan canım ve fotolarda hoş bence

NiLaY dedi ki...

valla süpermiş, güle güle kullan, şanslısın :))

mehmet akif dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
kirazzade dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kirazzade dedi ki...

Hülyacım ve Nilay teşekkürler :)

SarhoşKedi dedi ki...

Valla bu kadar reklamdan sonra ben bile şüphelendim. ^^ Güle güle kullan, kiraz. (:

kirazzade dedi ki...

Aşkolsun Kedicik yaa :(

E.T. dedi ki...

ay ne güzel şeyler onlar öle güle güle kullan diyet içinde ideal bi meyve :P hamburgerli kolye ve cupcake küpeden uzak dur ama :P çok iştah açıcı şeyler be.bu arada geç oldu ama geçmiş olsun yengezuum cildinde sıkıntıdan bişiler çıkmış ya inş.en kısa zamanda geçer öptüm

kirazzade dedi ki...

Mersü görümcüğüm. amaaaaan diyet yapmıyorum ben:D evde yemek yokkene diyet miyet yapılmıyo valla.

kirazzade dedi ki...

Mersü görümcüğüm. amaaaaan diyet yapmıyorum ben:D evde yemek yokkene diyet miyet yapılmıyo valla.

kirazzade dedi ki...

Mersü görümcüğüm. amaaaaan diyet yapmıyorum ben:D evde yemek yokkene diyet miyet yapılmıyo valla.

kirazzade dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kirazzade dedi ki...

Mersü görümcüğüm. amaaaaan diyet yapmıyorum ben:D evde yemek yokkene diyet miyet yapılmıyo valla.

E.T. dedi ki...

niye 4 kere teşekkür ettiriyo blogun acaba :D

kirazzade dedi ki...

Valla, bizim bağlantı malum. Gidip gidip geliyo. Ben de yayınlanmadı diye peşpeşe bastım, böyle oldu :D

mandalina dedi ki...

küpe çok ciciymiş ;)