9 Aralık 2009 Çarşamba

Alışkanlıklar ve Önyargılar...



Kulaktan dolma bilgiler yüzünden bazı şeyleri daha ne oldugunu iyice anlayamadan elimizin tersiyle iteriz surat buruşturarak. Yada bazı şeyleri de bize zarar verse bile yada faydası olmasa bile yapmaya devam ederiz. Karakterimi düzeltmeye çalışma çabalarımdan biri de objektiflik. Biri bana birşey mi dedi,ilk tepkimi önce kendime saklamaya çalışıyorum. He tabi her zaman başaramıyorum bunu. E ne de olsa insanım canıııım,hemencik mükkemmel olmamı beklemeyin benden:)Şimdi ben niye yazdım bunları? Özür dilemek için. Kimden? Sünger Bob ve Harry Potter'dan ve sevenlerinden :D Sebebi? Efenim,yıllar önce Harry Potter beyefendinin popülerliğinin yeni yayılmaya başladığı günlerde ben kendisine bir tepki gösteriyordum ki sormayın gitsin. Gerçi sormadınız ama anlatıcam işte:) Harry Potter'ı okuyanları da seyredenleri de fena kınardım. "Yahu bizim yaşayışımızla,inanışlarımızla ilgisi olmayan,beyin yıkayan şu filmi/kitabı neden seyreder/okursunuz,tepkinizi gösterin!" diye yırtınırdm tabiri caizse:) Ama bilin bakalım n'oldu? Tahmin ettiniz dimi? Bekarlık günlerimdeki kitapsızlık ve boş cüzdanlık derdiyle muzdarip oldugum günlerden birinde, bir tanıdığımızın verdiği Harry Potter kitabını gönülsüzce kabul edişimle başladı herşey:) Tamam dayanamayacam söyleyecem,ben bir Harry Potter delisi oldum,ühüüüü:)) Bilen bilir,kocaman kocamandır kitapları. Ben o kitaplardan dördünü beş günde bitirdim,o derece müdavimi oldum yani! Ve son kitabını da bitirmek istemeye istemeye bitirdim:( Şu Rowling'i bulup da serinin devamını yazmaya ikna edebilecek birini tanıyan varsa benimle iletişime geçsin lütfen:)

Aaaa bir de Sünger Bob zat-ı şahaneleri konusu var günah çıkarmam gereken:) Sesini duymaya bile tahammül edemediğim,gıcık oldugum bu süngere aşık oldum ben yaa:) Sünger Bob'u ekranda gördüğümde çocuklar gibi seviniyorum artık:)Bölümlerini seyredebileceğim bir site biliyor musunuz acaba? :)

Yaaa işte sen misin beğenmeyen,eleştiren,kınayan? Böyle silkelerler işte insanıııı :) Artık hayat felsefem şu: Gel gel,ne olursa ol yine gel:) Hepinizi seviyorum:)

Hiç yorum yok: