20 Aralık 2009 Pazar

CUMARTESİ Mİ PAZAR MI ?...



Sevinsem miiii üzülsem mi ben şimdi Pazar günü geldi diye? Hafta boyunca dört gözle bekliyorum bu günün gelmesini. Sonra da Cumartesi gününden başlıyor bunalımım. Cumartesiyi seviyorum,çünkü ertesi gün iş yok:) Pazarı ise hem seviyorum hem sevmiyorum. Çünkü iş yok ama iş var. Ev işi mi yapayım, temizlik mi yapayım, uyuyayım mı, üç-beş günlük yemek mi yapayım, gezeyim mi, akraba ziyareti mi yapayım, ihtiyaçlar için alışverişe mi çıkayım, eşime mi vakit ayırayım, dinleneyim mi? :( Her hafta birini yap diyenler oluyor ama olmaz ki. Bi kere temizlik şart. 6 gün boyunca evi pislik götürüyor. Zira iş günlerinde elimi hiçbirşeye süremeye vakit kalmıyor. Çamaşır yıkamak,ütü yapmak şart. Uyku da şart. Yemek yapıp depolamak şart. Haftaiçi ona da pek vakit olmuyor. Ama hadi onu eleyelim. Bir şekilde idare ediliyor. Sonra,eşim illa ki gezmek istiyor. Eşimin akrabaları "Gelmiyorsunuz" diye sitem ediyor :S Sanki kendileriçok arayıp soruyormuş gibi. Gidince de tek konu "Hadi çocuk yapın!" Sanki siz bakacaksınız. Annemlere zaten hiç gidemiyorum,başka şehirde oldukları için. Anca bayramdaaaan bayramaa. Halbuki 1 saatlik mesafedeler sadece :(
Bunların birrçoğu bir güne sığabilir evet. Bugün öyle yapmaya çalışıyorum. Biraz geç kalktım. Uyku tamam. Sağolsun eşim lütfedip yerleri süpürdü:) Ben de sildim. Temizlik de az buçuk tamam işte :) Daha kahvaltı var sırada. Bir yandan da kek falan yapayım diyorum. Akşama kayınpedere gideyim kekimle beraber:) Akraba ziyareti de tamam olsun,hehe. He bu arada, yemeğe çağırma işi yattı. Nedeni uzun. Boşverin.
Hem çalışıp hem çocuğu olanlar,hem de her şeyi yetiştirenlere hayranım valla. Helal olsun size:) Fırından kokular geliyor, eşime de patatesli börek yaptım söylemesi ayıp:P Ben bunun biraz daha değişiğini yapıyordum. Güzel de oluyordu. Bunun da tadı güzel olsun ama kabarmadı nedense. Belki de benim hatamdır.
Ben gideyim de kahvaltı hazırlayayım, eşim de geldi marketten. Size de mutlu bir pazar günü diliyorum :) Siz de bana dileyin :P

6 yorum:

sümeyye dedi ki...

o sendromu bende yaşıyorum...bende türlü türlü...eşimin geleceği hafta sonunu beklerken hele doruk yapıyor...bı yandan heyecan ve sevınc bı yandan pazar gununun sendromu sarıyor ıcımı..ah kı ah ben duama yön bile veremiyorum artık...aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık..Allah sağlık ve ölümle sınamasın..

nohut oda dedi ki...

şimdi ben bu işi söyle cözdüm.Sabah uyku yok en fazla 9,sonra cok bunalmıssam kahvaltı dısarıda yapılır gelince hep bir elden ev düzenlenir aksam yemekler yapılır güzel oluyor yada sabahdan işler yapılır öglen cıkılır aksama kadar gezilir aksam rahat olunur:)
haa birde akraba ksmınıda kafana takmayıp keyfıne bakmanı tavsıye ederım
sevgiler

kirazzade dedi ki...

Sümeyye,biz belki yeni evli oldugumuz için alışamadık henüz:) Gerçi benim iki yıl oldu.
Nohut oda; haklısın aslında,bi düzene koyunca rahat oluyo ama benim canım da tembellik yapmak istiyo sanırım:) Eşim de pek tembeldir:D Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş:P

sümeyye dedi ki...

e ben evlenelı de 2 bucuk ay oldu :) ama aynen nohut odanın dedıgı gıbı yapıyorum ben evlenelı hıcbır pazar uyandıgımda saat 9 u goremedım :S, 9 da cogu zaman kahvaltımızı yapıyor oluruz.. kı cumartesı malum ertesı gun ıs olmayan tek gecem o gun de gec yatarız..kıyamıyorum ben azıcık zamanımızı uykuya harcamaya :) hafta ıcı de 7den once evde olmadıgım ve evımı ozledıgımden 11 den once uyuyamam :) ama esım varken pazarları camasır ve ütü dısında asla temızlıge harcamam vaktımı..hafta ıcı yaparım dıye bırakırım amaa yine ertelenır sıkışıp yapana dek :)
zaman ah zaman ..
ben hep diyorum bayanların tek sorunu part tıme ıs sahıbı olamamak..ne işten vazgecmek ne evden?? sıkışıp kalmak..
uzatmıs olacagım affola ama dun dusundum de ıste evde olsam sunu daha ıyı yapardım bunu daha ıyı yapardım vs vs dıye sonra evde oldugum ıs aradıgım donemı dusundum..o zaman da o dusundugum seylerı tam yapmıyordum :) yanı ınsanoglu bır turlu tatmın olmaz bu kesın!
daldan dala ve dusuk cenelı yorumum ıcın kusura bakmayınız :D

kirazzade dedi ki...

Ayyy bu kadar olur hee,sanki ben konuşuyorum :) Çalışmak da istiyorum evde oturmak da. mesela haftanın 4 günü çalışıp 3 günü çalışmasam ne güzle olurdu :) Yada evden yürütebileceğim bir işim olsa, haftada 1-2 gün de işyerine gidip rapor falan versem :) Ahh ahhh...

sümeyye dedi ki...

ay bu da benım ıcımden gecenlerı anlattı yahu..az once daha ınan ol burdan bırıyle onu konusuyordum hatta sabahnur u ornek vererek :)
www.hamaratanne.bogspot.com
su tr nın part tıme ve işçi hakları sorunu ah ah!!