21 Aralık 2009 Pazartesi

Ehem.. Şeyyy.. Kem ve Küm...



Sevgili blogum ve blog okuyucularım. İyisinizdir inşallah.
Ben bu postta aslında size tarif verecek, yaptıklarımın fotosunu falan koyacaktım. Güzelce yaptım kakaolu ve limon aromalı kekimi. He bi de patatesli kek yaptım. Çok güzel oldular. Kekim de süper kabardı maşallah. Ama sonra, eşim ve ben çok aç ve haddinden fazla obur olduğumuz içün ve başka da yemek olmadıgı içüüün kakolu keki de patatesli keki de oturduk yedik bi güzel :P Kusura bakmayın, size verecek bir dilim kek fotosu bile yok, çünkü evde kek yok, hahahaa :))

5 yorum:

sumeyye dedi ki...

o fotolar yemeden once cekılır bılgıne yoksa sekılde kalmaz cekecek bırsey de :) ah be canım kac zamandır ev kekı ıster durur ama tekken yapılmıyor..koca varken yapayım dıyorum ama o da kek kurabıye hıc sevmez.. eh dolayısı ıle boyle yarı sıcak mıs gıbı taze dısı hafıf kabuklanmış sekılsız, düz tepsıye dökülmüş ve ebrulı bır kek ozlemı o denlı tavan yapmıs durumda kı..kokusu burnumda tüttü resmen suanda :)
oh sıze de afıyet seker olsun..şifa olsun yağ olmasın :)

kirazzade dedi ki...

Valla şifadan çok yağ oalrak dönüyor bize sanırım:) Ben de bazen canımın istediği ama eşimin yemedği şeyleri yaptığımda, bir iki parça yiyorum geri kalanını işyerime getiriyorum:) Burda sağolsun iştahlı abilerimiz indiriyorlar mideye:) Onlar memnun ben memnun :)

kirazzade dedi ki...

He bu arada, diyetisyenden randevu aldım az önce:)

sumeyye dedi ki...

hadı bakalım hayırlı olsun..

nohut oda dedi ki...

ohhh afiyet olsun oluyor bazen böyle şeyler önemli değil cnm:)