15 Aralık 2009 Salı

GICCCIIKK OLUYORUM! ÜFFF!


Dikkat! Bu yazı hakaret içeriklidir,18 yaşından küçükseniz okumayın! Diyecem ama ilkokul yaşındaki çocuklar bile benden daha fazla hakaret kelimesi ve k.üfür biliyordur eminim:P
Bazı şeyleri ben mi çok büyütüyorum acaba,yoksa gerçekten de büyük sorunlar mı bunlar bilmiyorum. Çok sinirliyim,direkt konuya geçeyim.
Dün akşam iş çıkışı yorgun argın, sessizliğe huzura ve dinlenmeye muhtaç bir şekilde otobüse bindim. İstanbul'da yaşayanlar bilir, otobüsler hele de sabah ve akşam iş gidişi/iş çıkışı vakitlerinde tıklım tıklım doludur. Çoğu zaman kapı bile kapanmaz kalabalıktan. Bak şimdi bunu yazınca aklıma başka bir saç baş yolduran konu daha geldi. Kimbilir kaç kez, otobüs böyle kapıdan taşar şekilde dolu oldugu için binememiş ve işe geç kalmışımdır. Ama o otobüs ben binemedikten sonra önümden geçip giderken bilin bakalım ne görüyorum? Aracın arka tarafı bommmboş! Gel de saçını başını yolma! Behey ökküz insan modeli, sen niye kendini direk sanıyorsun da kımıldamıyorsun? Onca insan birbiriyle iç içe geçmiş bir şekilde ön tarafta boğulmak üzere! Sen niye keyif çatıyorsun orada yaa?! Offf.. Neyse,ben devam edeyim,yoksa sonu kötü. Gerçi devamı da aynı :D

Efendim,işte ben iş çıkışı bindim otobüsüme,boş bir yer de bulmuş olmanın sevinciyle çöktüm koltuğa. "Ohhh!" diye dinlenmeye başlamıştım ki arka koltuğa bir çift oturdu,taş çatlasın 17-18'indedirler. Bir dakika geçti geçmedi bir ses duydum. Beynim karıncalanmaya başladı! Hanım kızımız -ki tikky özentisi kendileri- bir sakız çiğniyor kiii,taa öndeki şoför bile duyuyordur şapırtısını! Aman Allahım o nasıl bir şapırdatmadır yaa! Her şapırtıda ağzını bir karış açıyor! Arada da patlatıyor! Dönüp dönüp bakıyorum hanımefendiye, üzerine bile alınmıyor pis bakışlarımı! Çıldırdım! Böyle sakız şapırtısı sesi,en sinir oldugum seslerdendir. Kıza birşey diyemedim, saç-baş yoluşacak halde değildim. Evdeki eşimi aradım, müziği sonuna kadar açıp telefondan dinletmesini söyledim. Müzik dinleye dinleye yola devam ettik.
Sabah da vapurda adamın biri yanıma oturdu. öyle bir esniyor ki, hır hır har hor sesler çıkara çıkara, hohlaya hohlaya! Üff, toplu taşıma araçlarında öksüren, tıksıran, dişini "cıvk cıvk" diye temizleyen kim varsa benim yanıma oturuyor nedense! Görgüsüz insanları sokağa salmamak lazım diye düşünüyorum. Yoksa yakın zamanda ikametgah adresim değişecek, AAAA!!

2 yorum:

sumeyye dedi ki...

bende toplu taşıma araçlarından NEFRET ediyorum .. o yüzden evimi işime çok yakın tuttum hatta o kadar ki evimle karşı karşıya :) bu durumdan çok hoşnutum .. Allah yardımcın olsun..bende otobüste ki abuk subuk seslere tahammül edemem..bak bi kere kayseriye giderken arkamda bır adam oturuyordu ben gece 12 de bındıgım ve bu arac benden daha once bır sehırden kalktıgı ıcın ıcındekılerın cogu uykudaydı..arkamda kı ınsan ha bıre esnıyor..:S ama aynen senın tarıfınde kı gıbı.ha bırde sıgara kokusu eslık edıyor adamın bu esnemesı sonucu.. ay o kadar tıksınmıstım kı (ınsanların agzına ustune sınmıs sıgara kokusuna delı olurum..) perdeyı camla koltuk arasına sıkıstırdım..:) çözüm oldu tabı kı de :)

kirazzade dedi ki...

Müdahale de edemiyo insan. Hemen "sana kardeşim, özgürüm ben bilmemne yapmakta." diye laga luga yapıyolar. Ben de sessiz bir ortam istemekte,senin ağız kokunu çekmemek istemekte özgürüm kardeşim,nooolcak şimdi? Dimi yaa?