1 Ocak 2010 Cuma

Ayyy Çok Mutluyuuuuummmm :P



Hehe, şu kısacık blog hayatımdaki ilk mimimi almış oldum :) Nasıl yapılıyor bu bilmem ama ben tahmin ettiğim şekilde cevap vereyim sorulara. Beni mimleyen kişinin blogundan soruları kopyalayıp burada cevap yazıyorum dimi? Öyle değilse de ben öyle yapacağım ve olacak işte, itirazınız mı var :P
Hadi geçeyim sorulara artık, işim gücüm var zaten :P

-2009'a girerken gözlerinizi kapatıp neyin olmasını dilediniz, sonuç ne oldu?
Valla aşağıdaki postta da dediğim gibi, yılbaşı benim için özel bir gün olmadıgı için gözlerimi kapatınca uyumuşumdur kesin :) Sonuç da rüya falan görmek olmuştur:)

-2009 da sizi en çok mutlu eden neydi?
Çamaşır ve bulaşık makinesi almış olmam ve bir de tatile gitmiş olmamız :)

-2009 da sizi en çok üzen neydi?
Bazı özel sorunlar ve bir de Muhsin Yazıcıoğlu'nun ölümü. Aklıma ilk gelen bu ama eminim başka şeyler de olmuştur. Ben çok çabuk üzülürüm kötü olaylarda.

-2009 sizce ne renkti? Neden?
Geneli griydi hayat koşuşturmasından dolayı. Ama arada güzel pembe tonları da oldu :)

-2009 u tek bir cümleyle nasıl anlatırsınız?
"Geçti gitti işte." derim :)

-Yılbaşı hediyesi olarak ne almak isterdiniz?
Yılbaşı hediyeleşmesini de anlamsız bulduğum için :) herhangi birşey almak istemezdim. Ama genel anlamda cevap vermem gerekirse, çanta ve eşarp hediye edilmesini isterim:) Hergün hediye verilse hayır demem yani :P

-Bu gece saat 12 olduğunda dileğiniz ne olacak?
Gece 12yi monikiyi bilmem ama genel dileğim, sağlık, huzur, bebek :) ve daha az yorgunluk.


Sorular bittiğine göre ben de başkalarını mı mimlemeliyim? Hmmmm, o zamaaannn, şu kişileri mimliyorum:
Sümeyye
Ümmüşüm
Viktora Butik

Bakalım cevap gelecek mi:) Ben işimin başına dönüyorum :) Siz takılın burda beraberce :P

6 yorum:

nohut oda dedi ki...

hadıı hayırlı olsun ılk mım heyecanlı olur:))

CAHİDE dedi ki...

Ben eskidim galiba,bu mimler bana sıkıcı geliyor artık:)Ama cevapların içten blogunda sıcacık görüşmek dileğiyle...

kirazzade dedi ki...

Hehe, aslında blogları takip ederken bana da sıkıcı geliyordu. Okumayıp geçerim. çok zaman. Burda mutluluğum mim cevaplamaktan değil de bana mim gönderlmesinden kaynaklandı :D Bu arada,hoşgeldin :)

bizatihi dedi ki...

kirazzade'ye katılıyorum.
başka blogları gezerken okumadan atladığım yazılardandı mimlemeler.
insan kendisi mimlenince mutlu oluyor ;) nohut oda'ya teşekkürler bu arada =P
ayrıca mimlenmek kadar, mimlediklerinizden gelen geri dönüşler de mutlu ediyor =))
nice mimlenmelere ;)

sumeyye dedi ki...

ben cok gec kaldım sanırım :) yılın son bır gunu ve yılın ılk bır gunu bayagı sanaldan kopuk ve yogun gunlerdı..:)
umarım bır dahakine kacırmam :)

kirazzade dedi ki...

Evet,ben de merak etmiştim. Bu gece de birşeyler yazmasaydın mesaj atacaktım birşey mi oldu diye :=)