25 Ocak 2010 Pazartesi

"Kar"lanmış İstanbul'un En Berbat Fotoğrafları :)

Fotoğraf kursuna da gittiğimden mütevellit, elime fotoğraf makinasını her aldığımda, kendimi Ara Güler falan sanıyorum galiba :P O yüzden, heryerin fotoğrafını çekesim geliyor. Çekerken de kendime göre ayarlar yapıyorum makinamda. Sonra çektiğim fotoğrafa bakıp da durumun vehametini gördüğümdeyse yeniden çekmek için çok geç kalmış oluyorum :) Birkaç gündür yağan karı ve bu yüzden daha da güzelleşen İstanbul'u müthiş (!) fotoğraflarımla bir de ben ölümsüzleştireyim diye fotoğraf makinamla sokaklara düşüp deklanşöre basa basa eve geldiğimde aşağıdaki fotoğraflarla karşılaştım hiç şaşırmamış bir halde :) Heheh :) Amaaan idare edin. Nasıl olsa başka bloglarda ve sitelerde bol bol güzel fotoğraf görüyorsunuz. Benimkiler de şimdilik böyle oluversin :)
İşten çıkıp Yeni Cami civarından Kadıköy vapur iskelesine giderken şu manzara vardı:

İskeleye girdiğimdeyse, üşüdüğü için içeriye girip bir köşede hüzünlü gözlerle ısınmaya çalışan şu köpekcik vardı karşımda:

Kötü havalarda korktuğum için kaptan köşküne gire çıka ahbap :P olduğum kaptan amca beni çağırdığı için yukarıya çıktığımda, vapurun kar ve soğuktan dolayı bomboş olan en üst katı şu haldeydi:

Her ne kadar düzgün bir pozla o eşsiz güzelliği yansıtmayı başaramamış olsam da, kaptan köşkünün penceresinden Kadıköy ve iskele şöyle ışıldıyordu:

Ve iskeleden çıkarken, kaptan amcanın üstüme alındığım vapur düdüğünden sonra arkama baktığımda, vapurum ve iskelem demir kapının parmaklığının arasından böyle görünüyordu:

Nihayet otobüsten inip evime doğru ilerlerken, parkımızın karlar altındaki halini de çekmeden geçemedim:


Bu sabah ise heryer daha güzeldi sanki. Bembeyaz ama bir yandan güneş de kendini göstermiş. İstanbul aydınlık, İstanbul hareketli, İstanbul güneşli, İstanbul karlı, İstanbul vapurlu, İstanbul tramvaylı, İstanbul Galatalı, İstanbul Kız Kuleli, İstanbul köprülü, İstanbul Eminönülü yani İstanbul yine eşsizdi... Ama fotoğraf makinam evdeydi :( ... Mutlu haftalar dilerim...

6 yorum:

ümmühan dedi ki...

çok hoş görüntüler olmuş canm, bence ümit var sende, kursa yeni başlayan biri için güzel fotolar, ben de böyle foto çekmek istiyorum bana da öğret bi iki taktik olur mu ?
ben en çok vapurun üst katının fotoğrafını beğendim, bi de yeni caminin olduğunu
sabahları da makineni yanına al unutma :) kar ve güneş birlikte muhteşem çünkü...

nohut oda dedi ki...

havalar guzellesınce cıkarsınız deneme cekımlerıne.. o zaman daha ıyı olur ıns..
bunlarda ıyı olmus ayrıca elıne saglık

kirazzade dedi ki...

Yaa aslında gece oldugundan ve tripodum olmadıgından dolayı böyle çıktılar. Benim suçum yok yani:P

E.T. dedi ki...

güzel ya ben beğendim fotolarını ama bu başlığı hak etmeselerde başlıkta merak uyandırıyo hani tabi iyi olmuş sizin parkta karlıyken güzel oluyomuş..vapur resimleri pek bi original hadi bakim devam yengecümm..

kirazzade dedi ki...

Kuzguna yavrusu anka görünürmüş görümcüğüm :) Evet bizim park güzeldi ama ayakkabılarım su içinde kaldığı için oynayamadık pek :( Vapur fotolarının güzelliği de benden değil vapurların kendi güzelliğinden kaynaklanıyor bence ama yine de teşekkür ederim :)

rumma dedi ki...

Ben hiç beceremiyorum gece fotoğraf çekmeyi..:(

En çok oturakları beğendim güzel çalışma cidden..

sevgiler