10 Ocak 2010 Pazar

Off Yaaa :(


Çalışan bir bayan oldugumu söylemiştim dimi? Hıı evet söylemişim ama okudunuz mu bilmem :P Eve geç geliyorum akşamları. Sadece Pazar günüm boş. Böyle olunca da pek misafir ağırlayamıyorum. Hatta hiç ağırlayamıyorum :D Ama aslında sofra hazırlamayı, yemekler yapmayı hele bir de yaptıklarımın iştahla yenilmesini çok seviyorum :) Bu aralar sanırım bloğumun da etkisiyle pek bi misafir çağırasım geldi :) Misafirler gelsin, yemekler hazırlayayım da fotoğrafları bloğuma ekleyeyim diye :) Hem de gerçekten de insanlarla birlikte olmayı, sohbet etmeyi falan çok özledim. Normalde evlenmeden önce hiç sevmezdim böyle ev oturmalarını, günleri. Annem giderken hiç gitmezdim. Ama şimdi canım çekiyo işte :) Belki doğup büyüdüğüm şehirden başka bir şehre evlenmiş olmam ve burada pek tanıdığımın olmamasından kaynaklanıyordur.
Neyse işte, bütün bunların etkisiyle bugün eşimin amcasıyla yengesini ve babannesiyle dedesini kahvaltıya çağırdım. Çok güzeeel bir kahvaltı sofrası hazırladım. Yada ben öyle sanıyorum :P Fotoğrafını çekip bloğa da koyacağımı düşünerek bi güzel süsledim özenle. Sonra noldu? ühühühühühüüüüüü, ev hanımı tecrübesizliğimden midir nedir, misafirler gelene kadar yetiştiremedim hiçbirşeyiiiii :(( Böreğim fırında pişmek bilmez, yumurtalı ekmek yapacaktım ama oohooo, biberli sosis kavurmam yanmak üzere falan filan. Alelacele yumurtalar menemene dönüştü. Sosisler tabağa alındı, salatalık ve domatesler yengem tarafından doğrandı. Çay bile hazır değil :P E tabi durum böyle olunca fotoğraf çekemedim :) Sofraya oturduk ama benim içim gidiyo. Misafirler yiyecekleri yiyip tabaklar boşaldıkça ah vah ediyorum, "biraz kalsa da foto çeksem" diye :P Şaka tabi :)Sofradan kalkıldığında hala bir şansım vardı, tekrar düzenledim tabakları ama fotoğraf çekmeye utandım, görgüsüz mörgüsüz derler mi ki diye:P Velhasıl efem, benim daha birkaç fırın ekmek yemem gerekecek galiba bloğuma bir davet soframın fotoğrafını koymam için :) Aşağıdaki ve yukarıdaki fotoğraflar da herkes gittikten sonra tabağa alelacele yamuk yumuk konmak suretiyle saçma sapan fotoğraflanabilmiş halleyli pastam ve patatesli sarma böreğimiz :) Fotoğraf çekme özürlü biri yani benim tarafımdan çekildi fotolar? Kursa da başladık bakalım ne zamn öğrenecem güzel çekimler yapmayı :) Ne dersiniz, olacak mı bu iş, bi ışık görebiliyor musunuz bende? :D

9 yorum:

nohut oda dedi ki...

ilk zamanlar yetıstırememe durumu bende de vardı zamanla daha planlı calsmayı ogrendım masayı aksamdan hazır etme yapıcaklarımın lıstesını bır hafta once hazırlama,cogunu aksamdan son halını verme vb.sımdı bıraz daha ıyıyım ama yınede annem gıbı olmak ıcın daha cook ekmek yemek lazım:))

kirazzade dedi ki...

Benim de menü önceden hazırdı. Bu fotosunu koyduğum iki tarifi de akşamdan hazırladım aslında. Böreği fırına verme kısmı kalmıştı. Ama temizliği falan da bu sabaha bıraktım ben :) Çünkü dün eve çok geç girdim. Çok da geç yattım. Amaaan atlattım gitti işte bi şekilde :)

ümmühan dedi ki...

olur olur sen takma böyle şeylere kafanı, bak yendiğine göre nefis olmuş yatıkların ,ellerine sağlık, gelinde ben de istiyorum halleyli pasta ona göre :D

Yazmak iyidir dedi ki...

Hep böyle başlıyor, sonra 3-4.de gayet rahatlıyorsun. Kahvaltı zor işmiş, sabah sabah nasıl kalkılıp yapılacak onca şey :) Leziz görünüyor çekebildiklerin.

kirazzade dedi ki...

Yazmak iyidir, evet çektiklerim lezizdi ama çekebilemedim :) Sadece tatlıyı çekecektim, o yüzden ortaya koydum, sonra böreği de ekleyeyim deyince tabağın neresine koyacağımı şaşırdım, orantısız oldu. Başka tabağa koyup çekemyi de akIL edemedim :P
Ümmüşüm, siz hele bi gelebilin de bize, ben daha neler neler yaparım:)

birsence dedi ki...

ayy canım kıyamam sana kahvaltı sofralarına hazırlanmak bayağı bir zor oluyor o yüzden sabahın erinde kalkmalısın:)))tavsiye sana..ikinicisi gerçekten reasim çekme işi helede misafirleyken bayağı zor...yavaş yavaş sitenin olduklşarını duyunca hadi resmini çek biz öyle oturalım diyecekler yani senden çok benimseyecekler meraklanma:))

kirazzade dedi ki...

Ben 7 buçukta kalktım ama dediğim gibi temizliği sabaha bıraktığım için yetişmedi aslında. Ayrıca benim bir bloğum oldugunu bilmeyen misafirlerdi ve hiç bilmeyecekler:) Aman zaten foto çekmeyi de beceremiyorum :D Kursa başladım. Bakalım ilerletebilecek miyim:)

birsence dedi ki...

ayyy ne güzel bende hiç beceremiyorum foto çekmeyi inşallah yakında bende gitmeyi düşünüyorum kursa...bakalım ama önce 5bin lira bayılıp iyi bir makina almam şart:)

kirazzade dedi ki...

Yok yok hemen 5000 TLlik makine almayın. Benimki şuan 600 TLlik falan. Onunla başladım kursa. İlerletebilirsem almayı düşnüüyorum daha iyisini. Ve benimki de gayet iyiymiş, hocamız öyle dedi :)