1 Ocak 2010 Cuma

Ha Gayret :)


Tombul bir bayan olarak sürekli diyete başlamak ve diyeti bozmakla geçiyor ömrüm :P Bir ara epey istikrarlı bir şekilde sürdürüp 10 kg vermiş, sonra "Eeeeh yetti uleeennn,yiyecem işte!" deyip yine bozmuş ve yemek yemenin o tarifsiz zevkine tekrar kavuşmuştum :) Eşim ve benim kadar yemek yemekten bu kadar zevk alan kaç kişi vardır bilemiyorum :)
Aslında sağlığıma olumsuz yönde etki etmediği sürece pek de şikayetim yok kilolarımdan :) Ama bulabildiğim kıyafet sayısı epey düşmeye başlayınca diyetisyenimin kapısına attım yine kendimi. Bi güzel fırça yedikten sonra tekrar çileli günlerime başladım:P Yok yaa, aslında o kadar da çileli değil. Günde 6 öğünüm var, daha ne olsun dimi :) Yemek bloglarında dolaşarak kendime işkence yapıyor olmamı saymazsak, uygulaması zor bir diyet değil açıkcası. Şimdilik bir hafta oldu. Haftaya kontrolüm var. Bakalım eccük de olsa azalmış mıyım :) Genelde ilk bir ayda 4-5 kg verilebiliyor ama daha sonra metabolizma bu yemek şekline alışmaya başladığı için ,kilo vermek biraz daha zor hale geliyor ve uzun vade gerektiriyor. Her an bozabilirmişim gibi bir his var içimde :P Ama bu sefer eşim tehdit etti beni. Eğer en az 6 ay diyete devam etmez de bozarsam kendine 32 GB iPhone alacakmış. Kendileri 2400 TLcik. Benim gibi fuzuli para harcanmasına kızan biri için çok ağır bir ceza olacak bu, o yüzden şuan boğazımı tutmaya devam ediyorum :)
He bir de çok fena uyuz-gıcık-sinir olduğum birşeyi de anlatmadan geçemiyciğim. Diyetisyene gittim, kapıda bekliyorum. Bir tane da hanım ablamız var. Taş çatlasın 26 yaşındadır. o da bekliyor diyetisyeni. Ama Demet A.kalın gibi birşey. Yani zapzayıf, upuzun. Ben de içimden "Şu işe bak, ben kilo vermeye geliyorum, bu kız da kilo almaya gelmiş. Kader işte:P " falan diye iç çekiyorum. Sonra bu kızcağızımızın nişanlısı da geldi. O da gidiyormuş diyetisyene. Tartıldı bunlar. Sonra kız demez mi "Ayy bak bir kilo daha vermişim, 54 kiloyuuuum" diyeeee. Anaaaaaaa, oracıkta kalkıp boğuveresim geldi yaa :S Huuu kızıııımmm, senin o beğenmediğin 54 kiloya hatta 60 kiloya inebilmek için ben neler çekiyorum biliyor musuuun?

Bak şu tabağa, otlarla boğuşuyorum. Git otur evinde, ye yemeğini yaa.
Ben tam da boğmak için kalkacakkeeennn, bunların bir kız arkadaşları daha geldi. Mismini etekli, manken gibi bir kız. Ne oldu bilin bakalım? Bu da zayıflamaya gelmiş. Ühüüüüü, ben bu başımı hangi taşlara vurayıııımmm? Hangi camlardan atayım kendimi aşağıya? Oyyy afakanlar bastı bana. Duramiyciğim buralarda. Gideyim de su içeyim, meyve saatim için meyvemi hazırlayayım. Offf...

9 yorum:

ALEYNA dedi ki...

ahhh ahh yarama parmak bastın arkadaşım.sana üstün başarılar diliyorum.

kirazzade dedi ki...

Hehe, bayanların %98inin sorunu galiba bu. Yani zayıf yada şişman olmak farketmiyor, herkes daha da zayıflama niyetinde :) Ah bi de becerebilsek :P

ümmühan dedi ki...

by tabaktaki sabah kahvaltın olsa gerek, aslında baya bi doyurucu gözüküyor, insan istedimi herşeyi yapabilir arkadaşım ben sana güveniyorum yapabilirsin ha gayret :)

kirazzade dedi ki...

Yapıyorum Ümmüşüm yapıyorum :) Bir hafta geçti bak:P Eridim bittim :P

rumma dedi ki...

BENDE DİYETTEYİM SANIRIM ,GALİBA..:)

yemek bloğu olup diyette olmakta tam bir işkence fırında şu an mis gibi ayvalı kek pişerken ..:(

sümeyye dedi ki...

bende basladım dıyete ama lıstemıste yok eh kafadan yapabılme lüksüm olsun demı :) eş degerlerını ezbere bıldıgımden pudıng bıle yıyebıldım bu ogleyın :D
o hatunlara kızmamak gerek.. bende bır hedeften sonra dıgerıne hedef gecerım..ben mesela 3 kılo aldım suan normal kılomdayım ama benım ıcın huzursuzluk sebebı :S ıns sende rutın olarak ıdeal kılona dusersın sonra da bı kıl bıle alınca ah vah edersın görürüm o zaman!! kılo alamayanlara da kızma mesela :) cıdden o da zor bır durum sen halıne sukret ıstah gıbısı yok :) bu saglık ve normallık belırtısı :) sen dıyetını yap gerısını bosver..pes etme ha!!

kirazzade dedi ki...

Sümeyye, kilo alamayanlara kızmıyorum. Onları kıskanıyorum :P He bi de üzülüyorum aslında hallerine. Ben şimdilik devam ediyorum. Ama her an bozabilirim :P
Rumma, oh olsun size, güzel güzel yemekler yapıp diyettekilerin yutkunmasına yol açarsanız böyle olur:P Ahımız mı tuttu ne:)

pembedeniz dedi ki...

Ben de aynı çileye katlananlardanım. En son diyetisyene gittiğimde 100 ytl verdim ve bil bakalım bana ne dedi. '' Bir kilo almışsınız.''. Ruh halimi düşün artık. Yarım saat neden olabileceğini düşündük, bulamadık. Yarın gene gidicem, ama bu sefer verdim.
Sonuna kadar azimle devam edebilmeni diliyorum. Sevgiler.

kirazzade dedi ki...

:D
Yaa ben de bir ara 10 kg falan vermiştim ama sonra saldım gitt,13 kg aldım :P Önceden düzensiz bir yeme şekliniz varsa, düzenliye geçince de almış olabilirsiniz. Benim diyetisyen daha uygun,70 TL,tavsiye edrim :P