11 Ocak 2010 Pazartesi

Bir haberim var :)

Ah koyun kardeeeeşşş, ne kadar haklısın. Ben de bıktım valla hergün hergün ot yemekten :P Gerçi henüz 15 gün oldu ama gözümün önünde uçuşuyor yemekler :D Kebaplar, lahmacunlar, dönerler, pizzalar, patlamış mısırlar hele de o spagettilerrr. Böhüüüü bitsin artık bu çileeeee, çekemem bile bileee :D Yıllardır bu kadar yemesem şimdi ot yiyip de hörgüçten beslenmek zorunda kalmayacaktım tabi. Topu topu 20 kilocuk fazlalığım var aslında :P Daha önce de bahsetmiştim yıllardır süregelen diyet maceralarımdan. En fazla 10 kg vermiş ve dayanamayıp tekrar saldırmış idim yemeklere :( Ama naapiiim, şunların güzelliklerine bi baksanıza hele: Enfes yemekler yapan bazı bayanların bloglarını gezerken ağzımın suyu akıyor, feleğim şaşıyor, astigmatım ilerliyor yav :) "Gezme o zaman." diyeceksiniz ama ona da bahanem var: "Yiyemiyorum bari gözüm doysun." :P Eheheh :) Neyse. Şuan yine diyetteyim yani. Ama bu kez daha bi kararlıyım gibi sanki. 15 gün önce başladım işte. Bugün ilk kontrolüm vardı. Ben hiç kilo veremedim diye sevine sevine gittim diyetisyene. Neden sevindin diye sorar mısınız bilmem ama eğer sorarsanız diye cevap vereyim. Kilo verememişsem "E madem veremiyorum, boşuna açlık çekmeyeyim. Yemeye devam." diyecek ve soluğu kebapçıda alacak, üstüne üstlük eve gelince de kendime spagetti pişirecek idim :D Ben uslanmam, kilo milo da veremem dimi, hihihih :) Ama değerli okuyucularım (huuu kaç kişisiniz?) 2,4 kg vermişim :) Ve işin güzel yanı, bu 2 kg 400 gramın 2,3 kilosu yağdan gitmiş. Ayyy maşallah deyin. Listemi de yeniledi diyetisyenim: Her ne kadar bu liste kişisel olsa da yani yaş-boy-cinsiyet-yağ su oranı vs gibi etkenlere bağlı olarak kişiye özel hazırlanmışsa da, uygulamak isteyenler önce hesap numaramı alıp hizmet bedelini yatırsınlar :P Böyle işte. Bitti. :P :)) Ayy bi dakika durun gitmeyin. Kendime ödül olarak bir dilim tatlı verdiğimi de söylemeden geçmeyeyim :D

12 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

diyette deeğilim kilo sorunum yok yemeğe meraklıyım ve en sevdiğim bloglar yemek blogları. tek kötü yanı gecenin köründe gezindiğinde fotoğrafı görüp olsada yesek demek.

ümmühan dedi ki...

ohh bir dilim tatlı sana feda olsun,afiyet olsun,canm arkadaşıma helal olsun, maşallah nasıl da vermiş kiloları
daha da vereceksin kilo inş. ben yanındayım, o bloglardaki yemeklerin görünüşüne aldanma sen

kirazzade dedi ki...

Heee tabi tabi, o yüzden mi bozdun diyetini :)

birsence dedi ki...

aaa tatlı yok diyete devam:))))
gezme şekerim yemek bloglarına sadece benimkini gez yeter:))))hadi kolay gelsin sana işin zorrrr...

kirazzade dedi ki...

Heheh, ben bi dilim daha ödül vedim kendime:Pp :(((

ümmühan dedi ki...

sen bu blogun adresini diyetisyenine de versene:D

HGA dedi ki...

Tebrik ederim canım diyete devam sakın vazgeçme, bende arada niyetleniyorum ama şuara pek halim yok üşütmüşüm sanırım hasta olmamak üzere direniyorum iştahımda yok zayıflarım biraz diye sevinsemde bu halimi sevmiyorum

kirazzade dedi ki...

Hülyacım, adaçayı iç bol bol. İyi geliyor. Boşver diyeti, yaşasın yemek yemek :P

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mihrimah sultan'da zeynep hanımamı gidiyorsunuz?

kirazzade dedi ki...

Tanıyor musunuz?

PAPATYA PRENSES dedi ki...

evet. bi kere gitmiştim:) ama benim esas doktorum Pınar Hanım, o yurt dışına çıkıncça Pehrizan Hanıma geçtim:)

kirazzade dedi ki...

Evet ben de ilk olarak Pınar Hanım'a gitmiştim iki yıl önce. Şimdi tekrar başladım ve Zeynep Hanımdayım. Aslında Pınar Hanım dönmüştür ama nerede çalışıyordur bilmiyorum.