19 Ocak 2010 Salı

Dore


Bir önceki postta eltimlere kahvaltıya gittiğimi söylemiştim. Muhabbet esnasında eltim Dore diye bir kuruluştan bahsetti. Ülker grubuna aitmiş. Or.iflame, A.von gibi ama bunda mutfak eşyaları temizlik bezleri vs de var. Duymuş muydunuz hiç? Kataloğu inceledim. Parfümleri falan Türkiye'de çok da bilinmeyen ama aslında bilindik ve kaliteli markaların parfümleri. Makyaj ürünleri de öyle.

Takılar falan da var. Şunu beğendim mesela:

Fiyatlar da uygun geldi. Ben özellikle mutfak eşyalarına bayılırım. Kullanmaya pek vaktim olmasa da eşyalarını seviyorum. Saklama kapları, tabaklar, kahvaltılıklar, tencere tavalar, elektrikli mutfak aletleri vs. Artık herşey rengarenk. Çekiyor insanı ister istemez. Dore'de de mor mor mutfak malzemeleri buldum :) Çok şekerler :)

Fonksiyonel, işleri kolaylaştıran ıvır zıvırlara da bayılıyorum :) Aslında almaya pek de gerek yok ama yine de elimin altında bulunmaları da hoşuma gidiyor :) Mesela şöyle:

Ne cici dimi :)
Dore hakkında olumlu yada olumsuz duyduğunuz neler var? Varsa bilmek isterim. Çünkü hemen üye oldum :) Satmasam da kendime geliş fiyatından alabilmek için :) Zaten bu tip evden satış markalarının en büyük kandırmacası da bu oluyor aslında dimi :) Hehe. Eltim epey satış yapıyormuş, bebekten dolayı evden pek çıkmıyor olmasına rağmen. E tabi biz kadın milleti bayılıyoruz kap-kacağa :) Lazımsa da değilse de alıyoruz. Sonra duruyor bir kenarda :P Belli bir miktarda satış yapınca hediyeler de geliyormuş. Mesela eltime tava gelmiş.
Ayy işte böyle. Yeni birşey oldugu için sizlere bir sorayım dedim. Reklam meklam değil valla hee yanlış anlaşılma olmasın :) Ama yine de üye olmak isteyen olursa bana söylesin, darılırım valla aaaa :Pp
Fotoğrafları katalogtan çektim ama siz sitesine de bakabilirsiniz:
http://www.doreonline.com.tr/

9 yorum:

nohut oda dedi ki...

gecenlerde benımde elıme gectı ama pek inceleme fırsatım olmamıştı..fıyatları uygundu gercektende..
hayırlı olsun,begendıklerını bızede onerırsın artık..

kirazzade dedi ki...

Eltim vakumlu saklama kaplarından almıştı. Malzeme olarak gayet güzeldi. Hoşuma gitti ama ben henüz hiçbirşeyini kullanmadım. Kullanırsam beğensem de beğenmesem de paylaşırım artık buradan :)

sumeyye dedi ki...

bende incelemiştim ama ben cok begenmedım(yanı kalıte olarak bılemem ama çarşıda pazarda bulunan mutfak malzemelerı genelde) ..ben bir tupperware aşığıyım ama henüz bakmakla yetiniyorum :P

kirazzade dedi ki...

Yaa malzmesi gayet güzel geldi bana. Hoşuma gitti. Aman Tuperware de pazar malı gibi aslında :) Biz büyütmüşüz biraz da gözümüzde. Bana öyle geliyor. Malzemelerinin çoğunu Eminönünden 1/3 fiyatına bulabiliyorum valla :)

sumeyye dedi ki...

:D e ne guzel o zaman...:) anneme kızardım hemen mutfak malzemelerıne dalıyosun markette ,carsıda ,pazarda dıye.. aynen oyle oldum bende..kendıme bır bluz alaktansa ıvır zıvır almayı tercıh eder oluyorum... neler oluyor bana :D

kirazzade dedi ki...

Evlenmeden önce pek mutfağa falan girmediğimiz için böyle oluyor galiba:) Evlenip de iş başa düşünce, hele bir de çalışınca, işleri pratikleştirecek ne varsa alasımız geliyor.

mandalincikmazi dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşım uyarın için hemen düzeltim :))
Sevgiler.

kirazzade dedi ki...

Rica ederim :) Tarifi aldığınız blogda da aynı şekilde. Oraya da yorum yazdım:) Denemem lazım en kısa zamanda. Ellerinize sağlık.

HGA dedi ki...

İş yerinde arkadaşım satıyor doreden küf öneliyici buz dolabı için aldım, salata kurutucu aldım, biber oyucu ve lazerli makas aldım.Aynı şeyler ıvır zıvır satanlarda da var daha uygun fiyata hemde bence... Tuperware den de kullandım. Para tuzağı onlarda gerekli gereksiz alınan boş yere ıvır zıvır, kullandıklarım işime yarayanlarda var ama biliçsiz alışveriş sonucu çoğu